Privacybeleid

ARTIKEL 1 - DEFINITIES
 

In deze voorwaarden gelden de volgende definities...

Ondernemer: De natuurlijke of rechtspersoon die geregistreerd is bij de Stichting Geschillencommissie Consumentenzaken, zich al dan niet georganiseerd heeft via de
brancheorganisatie de Huidprofessional en actief is in de uiterlijke verzorgingsbranche;

Consument: de natuurlijke persoon die, anders dan in de uitoefening van zijn beroep of bedrijf, gebruik maakt van de diensten van een aangesloten ondernemer in
de uiterlijke verzorgingsbranche;

Overeenkomst: De overeenkomst voor een behandeling, en/of levering van producten, op het gebied van de uiterlijke verzorging (mondeling en schriftelijk);

Uiterlijke verzorgingsbranche: schoonheidsverzorgingsbedrijf 

Schoonheidsverzorgingsbedrijf: Het bedrijf dat behandelingen verricht die gericht zijn op de verzorging van de huid en het uiterlijk van mensen uit schoonheidsoogpunt;

Geschillencommissie Huidzorg, 

Postbus 90600, 2509LP Den Haag. 

www.degeschillencommissie.nl

Branchecodes: De codes van het schoonheidsverzorgingbedrijf respectievelijk de ‘Code van de schoonheidsspecialist’ en ‘Code van het voetverzorgingsbedrijf, dan wel een door een brancheorganisatie uitgegeven richtsnoer op hygiëne, arbeidsomstandigheden en milieu.
Wkkgz: De Wet kwaliteit, klachten en geschillen in de zorg
Beroepscompententieprofiel: De beschrijving (geformaliseerd en gestandaardiseerd) van het beroep en de competenties van een vak volwassen
beroepsbeoefenaar.

ARTIKEL 2 - TOEPASSELIJKHEID
Deze Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op de totstandkoming en uitvoering van alle overeenkomsten in de uiterlijke verzorgingsbranche tussen de ondernemer en de
consument. 

ARTIKEL 3 - TOTSTANDKOMING VAN DE OVEREENKOMST
1. De overeenkomst komt tot stand door aanvaarding (door de consument) van het aanbod (van de ondernemer). Dit kan in het bedrijf plaatsvinden aan het einde
van een behandeling voor de volgende behandeling; telefonisch; via e-mail of een online afsprakensysteem. De overeenkomst kan ook worden gesloten buiten de
verkoopruimte, bijvoorbeeld bij de consument thuis als de ondernemer ambulant werkt.
2. Bij een op afstand, of buiten winkelruimte gesloten overeenkomst, is artikel 6:230o, 6:230p en 6:230r van het Burgerlijk Wetboek over bedenktijden ontbinding van de koop van toepassing.


ARTIKEL 4 - VERPLICHTINGEN VAN DE ONDERNEMER
1. De ondernemer staat ervoor in dat de door hem verrichte werkzaamheden beantwoorden aan de overeenkomst en worden uitgevoerd met goed en zorgvuldig
vakmanschap en met gebruikmaking van deugdelijke materialen en middelen.
2. De ondernemer licht de consument in over de aard en omvang van de behandeling, de in redelijkheid te verwachten resultaten en de mogelijke risico’s verbonden aan
de behandeling. De ondernemer vraagt de consument naar informatie die relevant is om de behandeling goed uit te kunnen voeren.
3. De ondernemer wordt geacht te werken volgens haar/zijn beste kunnen, de geldende wet- en regelgeving, beroepscompetentieprofielen, branche specifieke normen en
richtlijnen en de laatste stand der techniek. En verstrekt op basis hiervan adviezen en/of voert de behandeling uit. Indien noodzakelijk wordt een consument geadviseerd om voor aanvullende behandelingen of beoordeling een andere discipline te consulteren.
4. De ondernemer zal geen handeling verrichten die buiten zijn beroepscompetenties valt, zoals vastgelegd in het Beroepscompetentieprofiel.
5. Voorafgaand aan of bij de aanvang van elke behandeling of reeks behandelingen dient de ondernemer de consument te informeren over de ter zake geldende prijs. Bij een reeks behandelingen zal de afgesproken prijs niet tussentijds worden verhoogd.

6. De annuleringsvoorwaarden, voor zover van toepassing, worden kenbaar gemaakt aan de klant voordat de overeenkomst tot stand komt.

7. Voor zover van toepassing op de beroepsgroep handelt de ondernemer overeenkomstig de op haar/hem van toepassing zijnde bepalingen volgens de Wkkgz.


ARTIKEL 5 - VERPLICHTINGEN VAN DE CONSUMENT
1. De consument dient de ondernemer voor het aangaan van de overeenkomst op de hoogte te stellen van eventuele specifieke wensen.
2. De consument heeft de plicht alle door de ondernemer gevraagde en noodzakelijke informatie te verstrekken die deze voor een goede uitvoering van de overeenkomst nodig heeft.


ARTIKEL 6 - BETALING
1. Betalingen aan de ondernemer dienen contant met een in Nederland algemeen geaccepteerd betaalmiddel te geschieden. Contante betaling omvat ook bijschrijving van het verschuldigde bedrag op een door de ondernemer aangegeven bank- of girorekening op het tijdstip van de koop of levering, of betaling door middel van door banken erkende vormen van elektronisch betalen.
2. Bij een reeks behandelingen kan de ondernemer de consument verplichten tot een vooruitbetaling van maximaal vijftig procent van de totaalprijs. Het resterende deel van totaalprijs zal na voltooiing van de reeks behandelingen in rekening worden gebracht.
3. In geval de consument wegens overmacht verhinderd is de gemaakte afspraak na te komen, kunnen geen kosten in rekening worden gebracht.
4. Indien de consument ondanks herhaald verzoek niet uit zichzelf betaalt, komen de kosten die de ondernemer maakt om de geldvordering te innen voor rekening van de consument. De berekening van de hoogte van de kosten die de ondernemer in rekening kan brengen zal plaatsvinden overeenkomstig de Wet normering buitengerechtelijke incassokosten. 

5. Bij no-show brengt de ondernemer het gehele tarief van de behandelingen in rekening. Kosteloos verzetten en/ of (deels) annuleren kan tot 24 uur van te voren.


ARTIKEL 7 - AANSPRAKELIJKHEID
1. De ondernemer is tegenover de consument aansprakelijk voor schade die het gevolg is van een tekortkoming die aan de ondernemer of een persoon in zijn dienst dan wel
stagiaire is toe te rekenen.
2. De ondernemer is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard dan ook, ontstaan doordat de consument onjuiste en/of onvolledige gegevens heeft verstrekt. De
ondernemer is niet aansprakelijk als het gewenste resultaat niet haalbaar blijkt te zijn.
3. De consument is tegenover de ondernemer aansprakelijk voor door de ondernemer geleden schade die door een aan de consument toerekenbare tekortkoming is
veroorzaakt.
4. Bij de aanwezigheid van een bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering is de aansprakelijkheid van de ondernemer beperkt tot het bedrag dat in het
desbetreffende geval uit hoofde van de gesloten bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering wordt uitbetaald.


ARTIKEL 8 - KLACHTEN*
1. Het verdient sterke aanbeveling tekortkomingen per ommegaande na het ontdekken of kunnen ontdekken daarvan schriftelijk dan wel elektronisch bij de ondernemer in te
dienen. Te lang wachten met klagen kan nadelige gevolgen hebben voor de bewijspositie van de consument.
2. De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte regeling voor de opvang en behandeling van klachten en behandelt een klacht overeenkomstig deze
klachtenprocedure. De ondernemer zal eventuele tekortkomingen zo mogelijk herstellen binnen een redelijke termijn. Voor zover op de betreffende beroepsgroep
de Wkkgz van toepassing is, maakt een klachtenfunctionaris deel uit van de klachtenprocedure.
3. Als de klachtenprocedure niet tot een voor beide partijen aanvaardbare oplossing leidt, ontstaat een geschil dat kan worden voorgelegd aan de Geschillencommissie.
4. De consument kan het geschil voorleggen aan de Geschillencommissie. Dit geldt ook indien de in lid 3 van dit artikel genoemde klachtenfunctionaris niet tot een oplossing komt inzake een geschil tussen de ondernemer en de consument. In dit laatste geval zal de klachtenfunctionaris de consument wijzen op de mogelijkheid de klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie.


ARTIKEL 9 - GESCHILLENREGELING
1. Geschillen tussen consument en ondernemer over totstandkoming of de uitvoering van de overeenkomsten, kunnen zowel door de consument als door de ondernemer
aanhangig worden gemaakt bij de Geschillencommissie (www.degeschillencommissie.nl).
2. Een geschil wordt door de Geschillencommissie slechts in behandeling genomen, indien de consument zijn klacht eerst bij de ondernemer heeft ingediend.
3. Leidt de klacht niet tot een oplossing dan moet het geschil uiterlijk twaalf maanden na de datum waarop de consument de klacht bij de ondernemer indiende, schriftelijk of in een andere door de Commissie te bepalen vorm bij de Geschillencommissie aanhangig worden gemaakt.
4. Wanneer de consument een geschil aanhangig maakt bij de Geschillencommissie, is de ondernemer aan deze keuze gebonden. Indien de ondernemer een geschil aanhangig wil maken bij de Geschillencommissie, moet hij de consument vragen zich binnen vijf weken uit te spreken of hij daarmee akkoord gaat. De ondernemer dient daarbij aan te kondigen dat hij zich na het verstrijken van de voornoemde termijn vrij zal achten het geschil bij de rechter aanhangig te maken.
5. De Geschillencommissie doet uitspraak met inachtneming van de bepalingen van het voor haar geldende reglement. De beslissingen van de Geschillencommissie
geschieden krachtens dat reglement bij wege van bindend advies. Het reglement wordt desgevraagd toegezonden. Voor de behandeling van een geschil is een vergoeding verschuldigd.
6. Uitsluitend de rechter dan wel de hierboven genoemde Geschillencommissie is bevoegd van geschillen kennis te nemen.


ARTIKEL 10 - NAKOMINGSGARANTIE
1. de Huidprofessional staat garant voor de nakoming van de bindende adviezen door haar leden, tenzij het lid besluit het bindend advies binnen twee maanden na de verzending ervan, ter toetsing aan de rechter voor te leggen. Deze garantstelling herleeft, indien het bindend advies na toetsing door de rechter in stand is gebleven en het vonnis waaruit dit blijkt, in kracht van gewijsde is gegaan.
2. Tot maximaal een bedrag van € 7.500 per bindend advies, wordt dit bedrag door de Huidprofessional aan de consument uitgekeerd. Bij bedragen groter dan € 7.500 per bindend advies, wordt de consument dit bedrag uitgekeerd en voor het meerdere wordt de consument aangeboden zijn vordering aan de Huidprofessional over te dragen, waarna deze organisatie op eigen naam de betaling daarvan in recht zal vragen ter voldoening aan de consument.
3. de Huidprofessional verschaft geen nakomingsgarantie indien, voordat ten behoeve van het in behandeling nemen van het geschil door de consument is voldaan aan de daartoe bepaalde formele innamenvereisten (betaling klachtengeld, retournering ingevuld en ondertekend vragenformulier en eventuele depotstorting), van één van de volgende situaties sprake is:
- aan het lid is surseance van betaling verleend.
- het lid is failliet verklaard.
- de bedrijfsactiviteiten zijn feitelijk beëindigd. 

Bepalend voor deze situatie is de datum waarop de bedrijfsbeëindiging in het Handelsregister is ingeschreven of een eerdere datum, waarvan de Huidprofessional aannemelijk kan maken dat de bedrijfsactiviteiten feitelijk beëindigd zijn.


ARTIKEL 11 - WIJZIGINGEN
de Huidprofessional zal deze algemene voorwaarden slechts wijzigen in overleg met de Consumentenbond.


ARTIKEL 12 - AFWIJKINGEN
Individuele afwijkingen van deze Algemene Voorwaarden, met inbegrip van individuele aanvullingen, moeten schriftelijk dan wel elektronisch tussen de ondernemer en consument
worden vastgelegd. Afwijkingen zijn alleen mogelijk indien deze in het voordeel van de consument zijn.

 

*Klachtenprocedure

Als gediplomeerd schoonheidsspecialist valt het beroep van schoonheidsverzorging onder de “andere zorg” (zijnde de niet BIG geregistreerde zorgverlener) van de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz).

Voor klanten is het belangrijk dat zij met een klacht, over een behandeling bij een schoonheidsspecialist, terecht kunnen bij een klachtenfunctionaris en een geschillencommissie. Voor een deel van de behandelingen van de schoonheidsspecialist is dit vanuit de Wet Kwaliteit, klachten en geschillen zorg dan ook verplicht.

Als aangesloten lid van onze brancheorganisatie De Huidprofessional ben ik automatisch aangesloten bij een onafhankelijke geschillencommissie en klachtenfunctionaris.

Geschillencommissie

Via brancheorganisatie De Huidprofessional ben ik aangesloten bij de door het ministerie erkende Geschillencommissie Huidzorg, Postbus 90600, 2509LP Den Haag. Website www.degeschillencommissie.nl

Klachtenfunctionaris

Daarnaast heeft De Huidprofessional een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris, die bij een klacht  gratis beschikbaar is voor mijn klant.

Bij deze klachtenfunctionaris kan ik als schoonheidsspecialist zelf en ook mijn klant terecht met een klacht. Dit geldt uitsluitend gedurende mijn lidmaatschap bij De Huidprofessional.

Wat doet de klachtenfunctionaris

De Wkkgz stelt dat de klachtenfunctionaris als taak heeft om klachten op informele en laagdrempelige wijze op te lossen, zodat verdere escalatie wordt voorkomen. Daar zijn beide partijen bij gebaat. De onafhankelijke klachtenfunctionaris treedt dan ook op als procesbegeleider en niet als inhoudelijke deskundige.

De klachtenfunctionaris van De Huidprofessional richt zich op het vinden van een voor beide partijen aanvaardbare oplossing en handelt hiermee onafhankelijk en onpartijdig, zowel in het belang van de klager als de schoonheidsspecialist.

Het uitgangspunt van een klacht is om als “klager” de klacht altijd eerst te bespreken met de schoonheidsspecialist. Kom je er samen niet uit dan is de volgende stap het inschakelen van de klachtenfunctionaris.

Als u samen met de klachtenfunctionaris niet tot een goede oplossing komt, kunt u besluiten om de klacht voor te leggen bij de Geschillencommissie. U hebt hier na datum van beëindiging van de klacht, 6 weken de tijd voor.

Klachtenprocedure

U belt met brancheorganisatie van De Huidprofessional (030-8007686) of u stuurt een e-mail aan klachtenfunctionaris@dehuidprofessional.nl en geeft aan dat u een klacht heeft.

Binnen 2 werkdagen wordt u door de klachtenfunctionaris teruggebeld en bespreekt u telefonisch samen de klacht.

Vastleggen van gegevens:

De klachtenfunctionaris zal van u volgende gegevens noteren:

  • Voor- en achternaam
  • Adres
  • Emailadres
  • Telefoonnummer
  • Naam van de schoonheidsspecialist met adresgegevens. Datum behandeling, behandeling en de klacht.
  • De klachtenfunctionaris vraagt u om de klacht kort op papier te zetten en kan u hier desnoods bij ondersteunen.

Mogelijkheden van afhandeling van de klacht

Aansluitend zal de klachtenfunctionaris u een van onderstaande mogelijkheden aanbieden:

De klachtenfunctionaris heeft de volgende mogelijkheden:

  • Een onafhankelijk advies voor u als klager.
  • Een onafhankelijk advies voor de schoonheidsspecialist
  • Het initiëren van een driegesprek tussen u, de schoonheidsspecialist en de klachtenfunctionaris.

Doorlooptijden van de klacht

Binnen maximaal 1 week, na indienen van de klacht, neemt de klachtenfunctionaris contact met u op. Het streven is om een klacht zo snel mogelijk af te handelen.

De uiterste termijn voor afhandeling is 8 weken, na datum indienen klacht. Is het door gegronde omstandigheden (o.a. vakantie, ziekte) niet mogelijk om de klacht volledig af te handelen dan kan
de termijn met maximaal 4 weken worden verlengd.

Als u samen met de klachtenfunctionaris niet tot een goede oplossing komt, kunt u besluiten om de klacht voor te leggen bij de Geschillencommissie. U hebt hier na datum van beëindiging van de klacht, 6 weken de tijd voor.

Doel van het bemiddelingsgesprek

Indien het komt tot een bemiddelingsgesprek met beide partijen zal de klachtenfunctionaris het driegesprek begeleiden vanuit een onafhankelijke en onpartijdige positie en geen inhoudelijk standpunt innemen.

De klachtenfunctionaris richt zich op het vinden van een voor beide partijen aanvaardbare oplossing en handelt hiermee onafhankelijk en onpartijdig, zowel in het belang van de klager als de
schoonheidsspecialist.

Intrekken van de klacht

Tijdens de procedure kunt u, als klager, ten alle tijde de klacht intrekken. De klachtenfunctionaris zal dan de werkzaamheden omtrent uw klacht staken. De klacht moet u schriftelijk intrekken.

Wettelijke bewaartermijnen

De klachtenfunctionaris zal intern de volgende gegevens documenteren:

  • Voor- en achternaam van klager
  • Adresgegevens van klager
  • Emailadres van klager
  • Telefoonnummer van klager
  • Naam van de schoonheidsspecialist met adresgegevens. Datum behandeling, behandeling en de klacht.
  • Datum in behandeling van de klacht
  • Datum en tijdstippen van overleggen met partijen
  • Schriftelijk vastgelegd de afspraken die met partijen zijn gemaakt tijdens overleggen
  • Schriftelijk vastgelegd het eindresultaat van de bemiddeling.

Wij hebben de wettelijke verplichting om een gesloten dossier 7 jaar te bewaren.

Eindresultaat van een klacht

Het eindresultaat van een klacht zal door de klachtenfunctionaris steeds schriftelijk, kort en bondig, ter beschikking worden gesteld aan klager en de schoonheidsspecialist.

 

Privacyverklaring

 

Skinnovation4you, gevestigd aan Trompstraat 71 1971 AB IJmuiden, is verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens zoals weergegeven in deze privacyverklaring.


Contactgegevens:
https://www.skinnovation4you.nl
Trompstraat 71 

1971 AB IJmuiden
0614161175


Persoonsgegevens die wij verwerken
Skinnovation4you verwerkt je persoonsgegevens doordat je gebruik maakt van onze diensten en/of omdat je deze gegevens zelf aan ons verstrekt.
Hieronder vind je een overzicht van de persoonsgegevens die wij verwerken:
- Voor- en achternaam
- Geslacht
- Geboortedatum
- Adresgegevens
- Telefoonnummer
- E-mailadres
- Overige persoonsgegevens die je actief verstrekt bijvoorbeeld door een profiel op deze website aan te maken, in correspondentie en telefonisch.


Bijzondere en/of gevoelige persoonsgegevens die wij verwerken:
Skinnovation4you verwerkt de volgende bijzondere en/of gevoelige persoonsgegevens van jou:
- gegevens van personen jonger dan 16 jaar Onze website en/of dienst heeft niet de intentie gegevens te verzamelen over websitebezoekers die jonger zijn dan
16 jaar. Tenzij ze toestemming hebben van ouders of voogd. We kunnen echter niet controleren of een bezoeker ouder dan 16 is. Wij raden ouders dan ook aan
betrokken te zijn bij de online activiteiten van hun kinderen, om zo te voorkomen dat er gegevens over kinderen verzameld worden zonder ouderlijke
toestemming. Als je er van overtuigd bent dat wij zonder die toestemming persoonlijke gegevens hebben verzameld over een minderjarige, neem dan contact
met ons op via info@skinnovation4you.nl , dan verwijderen wij deze informatie.


Met welk doel en op basis van welke grondslag wij persoonsgegevens verwerken
Skinnovation4you verwerkt jouw persoonsgegevens voor de volgende doelen:
- Het afhandelen van jouw betaling
- Verzenden van onze nieuwsbrief en/of reclamefolder
- Je te kunnen bellen of e-mailen indien dit nodig is om onze dienstverlening uit te kunnen voeren
- Je te informeren over wijzigingen van onze diensten en producten
- Je de mogelijkheid te bieden een account aan te maken
- Om goederen en diensten bij je af te leveren
- Skinnovation4you verwerkt ook persoonsgegevens als wij hier wettelijk toe verplicht zijn, zoals gegevens die wij nodig hebben voor onze
belastingaangifte.


Geautomatiseerde besluitvorming
Skinnovation4you neemt verantwoordelijkheid op basis van geautomatiseerde verwerkingen besluiten over zaken die (aanzienlijke) gevolgen kunnen
hebben voor personen. Het gaat hier om besluiten die worden genomen door computerprogramma's of -systemen, zonder dat daar een mens (bijvoorbeeld een
medewerker van Skinnovation4you) tussen zit. 

Hoe lang we persoonsgegevens bewaren
Skinnovation4you bewaart je persoonsgegevens niet langer dan strikt nodig is om de doelen te realiseren waarvoor je gegevens worden verzameld.
 
Delen van persoonsgegevens met derden
Skinnovation4you verstrekt uitsluitend aan derden en alleen als dit nodig is voor de uitvoering van onze overeenkomst met jou of om te voldoen aan
een wettelijke verplichting.


Cookies, of vergelijkbare technieken, die wij gebruiken
Skinnovation4you gebruikt alleen technische en functionele cookies. En analytische cookies die geen inbreuk maken op je privacy. Een cookie is een
klein tekstbestand dat bij het eerste bezoek aan deze website wordt opgeslagen op jouw computer, tablet of smartphone. De cookies die wij gebruiken zijn
noodzakelijk voor de technische werking van de website en jouw gebruiksgemak. Ze zorgen ervoor dat de website naar behoren werkt en onthouden bijvoorbeeld
jouw voorkeursinstellingen. Ook kunnen wij hiermee onze website optimaliseren. Je kunt je afmelden voor cookies door je internetbrowser zo in te stellen dat
deze geen cookies meer opslaat. Daarnaast kun je ook alle informatie die eerder is opgeslagen via de instellingen van je browser verwijderen.


Gegevens inzien, aanpassen of verwijderen
Je hebt het recht om je persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. Daarnaast heb je het recht om je eventuele toestemming voor de
gegevensverwerking in te trekken of bezwaar te maken tegen de verwerking van jouw persoonsgegevens door Skinnovation4you en heb je het recht
op gegevensoverdraagbaarheid. Dat betekent dat je bij ons een verzoek kan indienen om de persoonsgegevens die wij van jou beschikken in een
computerbestand naar jou of een ander, door jou genoemde organisatie, te sturen. Je kunt een verzoek tot inzage, correctie, verwijdering, gegevensoverdraging
van je persoonsgegevens of verzoek tot intrekking van je toestemming of bezwaar op de verwerking van jouw persoonsgegevens sturen naar info@skinnovation4you.nl
Om er zeker van te zijn dat het verzoek tot inzage door jou is gedaan, vragen wij jou een kopie van je identiteitsbewijs met het verzoek mee te sturen. Maak in
deze kopie je pasfoto, MRZ (machine read-able zone, de strook met nummers onderaan het paspoort), paspoortnummer en Burgerservicenummer (BSN) zwart.
Dit ter bescherming van je privacy. We reageren zo snel mogelijk, maar binnen vier weken, op jouw verzoek . Schoonheidssalon It's Beauty wil je er tevens op
wijzen dat je de mogelijkheid hebt om een klacht in te dienen bij de nationale toezichthouder, de Autoriteit Persoonsgegevens. Dat kan via de volgende link:
https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/contact-met-de-autoriteit-persoonsgegevens/tip-ons


Hoe wij persoonsgegevens beveiligen
Skinnovation4you neemt de bescherming van jouw gegevens serieus en neemt passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang,
ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijziging tegen te gaan. Als jij het idee hebt dat jouw gegevens toch niet goed beveiligd zijn of er aanwijzingen
zijn van misbruik, neem dan contact op met onze klantenservice of via info@skinnovation4you.nl

 

Mail: info@skinnovation4you.nl  

Tel: 0614161175

Skinnovation4you

Trompstraat 71

1971 AB IJmuiden

 

 

 

 

 

 

We hebben je toestemming nodig om de vertalingen te laden

Om de inhoud van de website te vertalen gebruiken we een externe dienstverlener, die mogelijk gegevens over je activiteiten verzamelt. Lees het privacybeleid van de dienst en accepteer dit, om de vertalingen te bekijken.